Úvodní nastavení systému
Nastavení vlastní domény, nastavení dedikované domény, nastavení emailů
Import uživatelů a nastavení práv
Úvodní import kontaktů
Přiřazení kontaktů uživatelům
Tvorba pipeline Příležitostí a automatizovaných emailů v každé Příležitosti a její Stage
Nastavení, zakoupení a přiřazení telefonních čísel
Úvodní školení systému
Technická podpora
Příklady automatizací
Automatizace na sběr referencí
Rezervační kalendář s automatickými emaily, připomenutím sms
Tvorba sekce kurzů, testování a školení (tvorba šablony a vzorového školení)
Tvorba formulářů na webové stránky a propsání do Pipeline, včetně automatických emailů
Tvorba šablony a nastavení pro hromadný emailing
Tvorba marketingových funnelů, včetně webové stránky a sběru dat
Tvorba dotazníků, automatizované vyhodnocování odpovědí, skóre respondentů a další
prohlídku systému
a konzultaci řešení
abychom se Vám ozvali?